mandag 9. mai 2011

Mer sokker

Har igrunnen aldri likt å strikke sokker, men kva skjer, jojo, sokker i fleng her. Her et par i Labbetuss fra Europris. Et deilig og mjukt garn i friske fine farger.


Prøvde her og og få dei like, lykkast nesten.


Det går i tåopp når eg først strikker sokker, her har eg prøvd en ny hæl og den syns eg vart fin.


Strikka rett opp til det var tomt for garn, derfor ingen avslutning foruten en rullekant. 
Så derfor blir det trekkspillkant, og det er heilt ok :-)

Været er heilt nydelig, så derfor er eg inne en liten tur no, og kjøler meg ned med litt blogging

Skal ha konfirmasjon til helga, så er igrunnen veldig opptatt med det meste.
Er jo litt som skal ordnes og fikses.

Men strikking blir det alltids tid til.
Men no er det rydding av altan og plen som står for tur, så.... snakkes :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar