onsdag 18. januar 2012

Mauds Hjerte

Idag har eg hatt trådfestardag. Eg har visst lenge at det låg der, men det er jo så kjedelig. Det er sånt som hører med. Bruker stort sett og gjer det med en gong, men det var nokre ting som liksom hadde gjemt seg unna. Og det var strikk heilt ifrå i sommar
(Fy Linda)
Men no er det gjort :-)
Desse sokkane var feriestrikket mitt 2011


Ei veninne av meg har designa desse. Og ho har gitt ut boka
Mauds hjerte.
Det er 15 oppskrifter for store og små


Eg har strikka hjerter kun framme, men skal strikke dei en gang til, da med mønster rundt, som det er i boka


Har planer om å strikke meg igjennom heile boka, så får tida vise om eg klarer det i år :-)
Er jo så masse så frister.

Dei er strikka i Austermann Royal på pinne nr 3

----------------------------------------------------------------------

Så har eg fått premien min i blogglotteriet
To nøster med kunstgarn.
Kanskje det blir noke fra boka
Takk til Linda



1 kommentar:

Linda sa...

Fine sokkar. Me har den boka på butikken i Sogndal, fin bok. Godt at pakken kom fram. Ha ein fin dag i snøveret.

Legg inn en kommentar