lørdag 19. mai 2012

TUBESOKKER

Skal jo som sagt før bli mormor igjen. Det første eg gjorde da eg fikk vite det, var å sette igang og strikke tubesokker. Og det vart i rosa, veit ikkje kvifor, men det var vel det garnet som låg fremst trur eg. 


Såå søte, 16 cm lange berre, og for store for en baby :-)

Og medan eg var i farte, så blei det et par til
Då i grå, litt meir nøytrale.


 Og enda mindre, berre 14 cm :-)

Om ikkje dei rosa kjem i bruk, så kan iallefall dei grå brukast til begge kjønn.




Dei rosa er strikka i Fotrama på pinne 3
dei grå i Silja på pinne 3.

1 kommentar:

Lise sa...

Hei.
Vi (Juritzen forlag) driver i disse dager å lager en bok dedikert til dette mønsteret og ønsker å kryddre boken med foklest egne kreasjoner. Gjerne ting litt uten om det vanlige. Ulike farger f.eks. Kunne du tenke deg å bidra? Så du hadde laget en kul Mariusveske blandt annet :)

Hvis du vil kan du sende inn bilder her: http://www.facebook.com/www.marius.no
eller sende bilder direkte til meg som er redaktør og designer av boken.
lise@lykke-foto.no

Legg inn en kommentar