fredag 17. juni 2011

God helg

Tida går så fort. Nesten en uke siden siste innlegg. Må vel klage litt over været jeg også, er ikke mye å skryte av det nei. Sol omtrent bare hver fjerde dag, og temperaturen.... jaja, kommer seg vel :-)

Da er det godt å sitte i godstolen med handarbeid. La opp idag 180 masker med garn fra Schachenmayr, Fine wool. Et deilig garn det også. Skal bli et sjal/skjerf, alt ettersom.


Har et "bilde" av hvordan det skal bli, dvs at jeg ikke har mønster, så får jeg bare håpe det blir bra.

Ser også at det også trengs vindusvask (inne og ute), og det tror jeg at det må gjøres i helgen.
Og fototur står på timeplanen på søndag, får se om jeg blir med der.


Her er to bilder fra forrige tur, for to uker siden


Var en fin tur til Bremanger

Men no er det snart natt, skal på jobb imorga, så må vel være oppegående da :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar