søndag 11. mars 2012

Sjal igjen

Er vel på tide og blogge litt igjen. Har vorte heilt "sistprioritert".
Sist helg var eg og ei veninne til Lillestrøm på fotomessa der. Vi bodde på hotell i Oslo, så heile helga var veldig kjekk, men travel. Mykje gåing heile tida, hadde med strikk, men det vart ikkje mange rundene på det nei. I og med at vi tok nattbussen både opp og ned, så vart eg ganske trøtt både mandag, tirsdag og kanskje onsdag med. Torsdag kom forkjølelsen snikande, så no sit eg her og snufsar og nys og snufsar endå meir. Det er øvre etasje som har fått det, heldigvis ikkje vond hals.
Drikker honningte, sitron og det som kan hjelpe
Men følte no at litt blogging må til.


Er igrunnen ganske lenge sida eg strikka dette, men -ting tar tid- :-)

Er strikka i Delight fra Drops, mønster nr 127-29
på pinnenr 4

Skal berre legge meg på sofaen og bli der idag.
Kos dokke vidare alle :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar