mandag 9. april 2012

Hekla sjal

Linda gjør ting hun ikke kan..... Men se, hun kan jo likevel :-)

Har heklet meg et sjal, og stolt som bare det :-)) 


Var på strikketreff, og der er jo så mange flinke damer og maasse inspirasjon. Så tenkte at eg og ville prøve og hekle. Som tenkt så gjort. Det gikk ikke fort, men du så fornøgd eg vart etterpå :-) :-)



Sammenheklet med Fabel



Å hekle sammen er stor planlegging
Fargane må mikses, så det blir lett blandet av lyse og mørke ruter.


Det vart mange alternativ her ja :-)



Og det endelige resultatet... Veldig fornøgd :-)

Totalt har eg heklet 23 firkantete ruter og 9 trekanter.


Garn som er brukt er Delight fra Drops.

Sammenheklet med Fabel fra Drops.


Heklekanten rundt fikk eg hjelp til, trur eg hadde holdt på gaanske lenge om eg skulle gjort det sjølv. 
Takk Karla

1 kommentar:

Strikkly Speaking sa...

Fint sjal med skjønne farger! :-)

Ha en fin dag!

Legg inn en kommentar