tirsdag 5. juli 2011

KORTKVELD

med "pikene". Alltid like kjekt å møtest. Hadde bestemt oss for en kortkveld, fordi ei av oss, Karla,  http://minlilleavslappingskrok.blogspot.com/ er kortentusiast. Ho har laga maaange flotte kort.



Her er mitt kort, er tidlig ute og laget julekort :-)


Torill laga bursdagskort til dattera si Marita.
----------------------------------------


Ellinor sitt
-------------


Lill sitt.
-------------


Et lite utvalg av det Karla har laga, veldig masse fine, flink e du :-)


Bordet var stort, men jammen fullt også, og et bord ved siden av med utstyr. 
Har allerede bestemt ny kortkveld til høsten.
Og imellomtida, så får en bare strikke og kose seg i ferien

GOD FERIE

1 kommentar:

karla sa...

Å du kor eg gleda meg til hausten, og neste kortkveld... Gleda meg no til neste veke også eg da, da blir det no vel strikketreff hos ei av damene :-)

Legg inn en kommentar